duminică, 12 iunie 2011

miroase a somn de cafea şi-mi cresc vise din piept. se ondulează pe degetele lungi ale zânelor ce vin încărcate cu saci de praf pe care să mi-l disperseze deasupra capului. în ultima vreme am avut nevoie de o cantitate mai mare...nu adorm la timp. zânele ar vrea să deschidă o filialală la mine în dormitor. ar fi convenabil pentru ambele părţi: eu aş adormi tot timpul la timp, iar ele nu ar trebui să străbată atâta drum. la mine în cameră se doarme engros de la o vreme. de-ar fi măcar somnul meu...dorm cărţile în bibliotecă, doarme mitzura lui Arghezi, dorm şi pixurile şi stilourile pe birou. Acolo este piaţa de desfacere. Ar trebui să fie gălăgie, dar se strigă-n şoaptă. N-ar vrea să trezească somnoroasele păsărele şi nici nu ar fi frumos faţă de cântecele de leagăn. De la baie se aude marş funebru. A murit gândacu'.
Tramvaiul visurilor mele huruie încet de peste drum de gânduri. Dorm în pace toate...

numai eu n-am somn. de la mic la mare, de la critică la diacritică şi de la căscat la scheunat, miu!miu!miu!, mă enervează mâţa asta! e devreme. mi se micşorează ochii după 3 litri de cafea.
şi cafeaua ar trebui să-şi facă râu aici la mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu