marți, 25 octombrie 2011

Seri evlavioase

Din creierul nopţii se aude o voce dumnezeiască, aproape celestială, care te ridică din patul tău şi te îngenunchează în faţa geamului şi te obligă să spui rugăciuni dintr-un suflet mai mult sau mai puţin curat......... Stau aproape de Mitropolie...ceea ce mă face un pic mai...revoltată.

Mi-ar plăcea să se deruleze alte evlavioşenii în miezul nopţii. Nişte evlavioşenii care să zdruncine pământul. O evlavioşenie atât de sinceră şi profundă încât să ţâşnească din peniţa stiloului un sânge negru fluid, numai bun de scris. Un scris aş vrea să se petreacă. Atât de credincioasă să-mi fie inspiraţia încât să aducă pe lume un copil care să fie mai iubit decât oricare altul. Să se nască precum în basme din lacrima mea, un Făt-Frumos care să fie numit altfel...mai original şi mai de actualitate.
Dar nu apare nimic....inspiraţia mă lasă, sunt un pic tristă...creativitatea m-a părăsit pentru un timp... O aştept. Poate va veni.


Purple rain...deşi am spus numai lucruri rele despre Prince fără să-i fi ascultat muzica, mă întorc acum către el şi îl ascult on and on and on...'till the rain stops...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu