marți, 11 octombrie 2011

mi-e

mi-e grav tonul scrisului
şi mi-e ciudă pe fata morgana
fata care scrie şi citeşte
pe pereţii şcolii.

mi-e grea pleoapa
mi-e jenă de lacrima
ce se prelinge
pe vârf.

mi-e poftă de tine.

mi-e dus gândul în sus
în susul josului de sus
şi mi-e incoerent ce se întâmplă
când aburesc un pahar.

mi-e lapidar auzul.

mi-e dor de veghe
de veghe de dimineaţă
când eşti în REM
şi eu sunt ghem.

mi-e şi nu mi-e de tine.

mi-e-n stânga pe sân
o gâlmă suspicioasă
mi-au spus că nasc tutun
din luna a patra.

şi nu-mi mai ie
şi mai îmi ia
din august până-n octombrie
mi-o iu şi io.

mi-e triptic curriculumul.

mi-o crescut aura
peste gaura din dos
şi mi-e greu în mers
să cos.

mi-e sfâşiat obrazul
de mai nu mi-e!
mie...mi-e că miel
şi eu vreau capră.

mi-e târziu...
mi-e prea târziu...



3 comentarii:

  1. Unde-ţi sunt cititorii când dai gustul ăl mai bun la simţit, ca sânul matern deznud hrănind cu lapte neprocesat şi nepreambalat, să se înfrupte orbiţi de pofte, hipnotizaţi de dorinţă?! M-aş fi aşteptat să fie deja aici, ca roiurile de albine pe miere, precum şacalii peste carnea macră; sau poate nu le mai lucrează bine papilele gustative, îmbătrânite 'au îmbâcsite de prevreme.
    Pe când volumul ăla de poezii de renaştere, domniţă? Aştept înfometat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Când citii, crezui că îmi vorbeşte conştiinţa, căci în miez de noapte şi ea tot de sân lăptos îmi vorbea. Gând la gând cu bucurie!
    Cât despre cititorii mei...ehei, dacă nu frecventăm acelaşi Facebook...nu ştiu ei ce e aia poezie.
    Volum...de...poezie...Voluminos...volum de poezie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pune mâna şi mănâncă. Altfel mori de foame până scot eu volume de poezie :D

    RăspundețiȘtergere