duminică, 9 octombrie 2011

prânziu...de duminică...

mă trezesc dimineaţa
şi-mi amorţeşte torsul
amintindu-şi de aseară
reforma educaţională.

s-au dat în mine lupte,
s-au scris în mine tratate.
s-au pus bazele literaturii
bazele literaturii urii.

mă cuprind în braţe
şi observ că trec prin mine
de pe partea dorsală
până pe partea extra spaţială.

mă iau de la un capăt la altul
şi cordul meu primeşte plural
şi bate cât şapte corduri
coarde, corzi şi teorii.

mă trezesc de dimineaţă
şi-mi zbiară retina:
opreşte-te, femeie,
din hrănit reptile!

cord...opreşte-te...

2 comentarii:

  1. Frumos odor liric ai născut; fermecător: şi grav şi serios şi tandru şi tânăr ludic şi şarmant.
    "Opreşte-te, femeie, din hrănit reptile!"; magic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc frumos pentru lectură şi comentariu. Sper să mai reveniţi :)

    RăspundețiȘtergere