duminică, 1 mai 2011

Cofetăria Liana





Cofetăria Liana se află în zona Piaţa Universităţii, mai exact în gangul de după Librăria Mihai Eminescu. Este de obicei camuflată de o tanti care are un stand... Preţurile sunt în regulă, pentru o cofetărie în centru, iar produsele sunt foarte bune.
Da, le fac reclama pentru că merită. Singurul lucru de care mă plâng este de faptul că prăjiturile s-au micşorat de vreo doi ani încoace. Ar mai fi şi faptul că nu au toaletă, dar este una în pasaj la Universtitate şi e free.

Odată, îmi luasem o prăjitură foarte înaltă cu căpşuni şi când am dat să tai din ea cu linguriţa mi-a căzut pe masă. M-a observat cofetăreasa şi mi-a adus alta cerându-şi scuze. M-a încântat să observ că mai există şi oameni care îşi fac treaba cum trebuie.

Aproape de fiecare dată îmi aleg acelaşi loc: locul de lângă frigiderul cu apă minerală. Stau cu spatele la vitrinele cu prăjituri, dar cu faţa la trecători. Văd toată cofetăria. Toată...cât există din partea aceea. Mă uit la oameni şi observ că era cofetariilor a apus de mult. Rar mai apare câte un cuplu melancolic care să servească o prăjitură. Se plâng de preţuri. Când se duc la KFC şi bagă în ei aripioare şi crispy crisps, atunci nu mai e scump.
În fine, m-am întristat un pic, dar pentru că am imaginaţie, m-am închipuit în era când o prăjitură era de ajuns pentru a te îndulci.

Cu alte cuvinte, 1 mai fără tradiţii, noua tradiţie. O raită pe la MiniPrix (cu un rezultat îmbucurător), o oră în părculeţul Ateneului şi o oră la cofetărie. M-a udat şi ploaia şi m-am apucat şi de un nou proiect. Nu e rău deloc pentru 1 Mai Muncitoresc. Mâine e ziua Tineretului aşa că mă voi bucura de faptul că sunt tânără şi în putere.

Coffee and a run in the park. That's how you start your summer usual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu