luni, 21 noiembrie 2011

Supravieţuind luni

mi s-a blocat fereastra
în colţul stâng e
o eroare-mi spune
că n-am pus bine
cuiul din josul tocului
şi-acuma nu-nţeleg
de ce nu vrei
să intri măcar pe uşă
din moment ce pe geam
nu e uşă...

vino...
n-am curajul să te chem
dar vino...
adu un buchet
de peşte cu legături
la picior
să nu treacă singur pe lumea cealaltă cum se spune din strămoşi sau măcar din bunici că buturuga mică nu răstoarnă caru mare da io zic că buturuga de fier pune piedici carului de lemn aşa că

vino
mai des pe la
uşă
şi mai rar
pe la fereastră
că bate vântu
frunza-n dungă
nătăfleţii
mi-i alungă...

Un comentariu:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=Eo-_6hJWEBA

    Dă cu natura-n poezie, las-o cu-n picior de lemn, să fie căpitanul corabiei ce calcă pe peşti şi pe buze spre tine acţiune să-i lipeşti.

    RăspundețiȘtergere