luni, 7 martie 2011

Am mai văzut din-astea


Gradient. Iminent. Propulsiv în Neatent. Latent.
Şi nici măcar nu ţi-am plăcut din prima.

Prosper în Eminent.

Mergând pe nicăieri în sufletul meu, cad adânc în anti-trăiri.

"Vreau să mor" i-am şoptit.

Cu coada ochiului m-a ironizat. Am simţit anti-cuvintele : "Fată prostuţă ce eşti...".

Nu îmi găsesc cuvintele, nu îmi pot aranja ideile... Şi nici măcar nu voi fi a ta.

Las să vină primăvara, să ne mai vedem şi noi... Şi până atunci? Până atunci...nu se vede om cu om?

Ce mai faci, eşti bine? Sunt bine.

Vreau să nu mai ştie nimeni de mine, nu că ar ştii cineva...bolboroseam ca oala pe foc, clocotind în mine mâncare stricată... Dădeam pe dinafară ceva ce ar fi trebuit să se afle în mormanul de la marginea oraşului, dar eu nu găsesc marginea patului, cum aş putea să ajung să mă dau jos?

Nu, nu îmi esti datoare cu nimic, morocănoaso. Aş vrea doar să taci. Nu am nevoie de încă o persoană să-mi spună ce să fac. Luis Vuitton? Da' SH ce are? Ne e ruşine că suntem atât de tacky? Atât timp cât ai gust la potriveală ce mai contează ce scrie pe ea? Poţi să te îmbraci şi în căcat atât timp cât ştii cum să îl întinzi pe tine.

Toamna se numără bobocii. Şomer. Disper. NU.

Dezbrac din mine tot ce am ştiut vreodată. Nu iubesc. Nu iert. Nu vreau. Nu ştiu. Nu pot. Îl iau pe NU în căsătorie. Aşa şi? Care e problema ta? E viaţa mea. Fac ce vreau cu ea. Nu ne cunoaştem. Nu ne tragem de şireturi.

Nici măcar nu am văzut o comedie. Am ars, în schimb, neuroni. I-am auzit cum se gătesc de ieşit afară. Duminică seară. Bal-mascat.

Dezbrac din mine idei. Dezbrac din mine fete ce mi-au trecut în cale şi aş fi vrut să le sărut, să le strâng în braţe, să le şoptesc că simt ce simt pentru ele. Afemeiat.

Iubesc femeile dezbrăcate. Şi îmbrăcate? În afară de cum le miros organele mai iubim şi altfel femeia? Mai ştim altceva decât cum primesc femeile?

Ştim despre ele cum suferă în tăcere când nu sunt apreciate? Ştim despre ele ce înseamnă să lupte în societatea modernă? Ştim despre ele că se fac frumoase pentru a fi pe placul unui El care oricum se uită mai jos de ochi... Ştim?

Dezbrac femei de pudoare. Le întind pe pâine şi le fac senviş cu mărgele, lumini obscure şi Cosmopolitan. Fac o poză şi îi spun că e frumoasă. O trag. Mâine, o iau de la capăt.


... Proeminent. Descendent. Anti-talent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu