duminică, 13 aprilie 2014

În retragere

Am încetat a crede. Am încetat a crede că mâine va fi altfel decât astăzi, am încetat a crede că există un Dumnezeu, nici că suntem atât de importanți pentru acest Univers, nici că suntem meniți pentru ceva anume. Dacă este ceva ce putem pune pe seama destinului, acel lucru ar fi că învățăm. Suntem capabili să învățăm și să repetăm ce am învățat pentru a ne ajuta pe noi înșine. Suntem capabili să învățăm din greșeli și suntem capabili să ignorăm. Avem Alegerea și alegem tot timpul greșit pentru ca într-o bună zi să putem alege corect. 
Am încetat a crede că există valoare, morală sau principiu. Dacă există ceva, există etică, pentru că intră în normare și asta este ceva ce am creat noi ca să ne ajute să funcționăm social. Social-acceptați suntem din pură invenție. 
Am încetat să mai aștept. Nu e timp pentru așteptare. 
Am renunțat la pix și foaie, am renunțat la artă. 

Am intrat în stadiul dezintegrării sau poate mor ușor ca să renasc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu