miercuri, 23 mai 2012

Frustrări de miercuri

De când şi până când istoria se repetă? Parcă se scria în fiecare zi...şi parcă istoria se face din mers sau se trăieşte, nu se scrie. Şi ce-i cu "veşnic"?! Din moment ce nu există etern atunci de ce mai e şi veşnic?
Şi ce treabă are una cu alta? Aş vrea să înclin cuvintele în stânga, nu în dreapta şi aş vrea ca azi să meargă înapoi, să scriu mai devreme cînd aveam mai multe zis cînd începusem de fapt să scriu treaba asta fără rost....
şi se anunţa o zi plină de inspiraţie...la finele zilei, se anunţă o noapte plină de agitaţie...

pică examenele pe capul meu
şi le pic şi eu
le pic în număr par
ca să nu par mai jos
imparsibilă dovedesc
că sunt
la catalogul ceresc
al profului vieţii
*********
bieţii
stundenţii
care pierd
nopţile
alergând
pe bandă
rulantă...
bla bla
m-am plictisit
scriind
şi am început să fluier
în gând
de la 1 la 9
şi între ele
s-a aşezat un pitic
care fluiera şi el
de la 1 la 9
şi unde la mijloc m-am pierdut
şi m-am trezit
că cânt
numere impare.
amin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu