vineri, 30 martie 2012

Gânduri apăsătoare de vineri

Mi-am dat seama de ceva: trăim într-o lume taaare ciudată şi întoarsă cu fundu-n sus, la propriu. În demulturi când erau părăsite de iubiţii lor, femeile spuneau "I gave my heart to you!!!", astăzi ele spun (rănite parcă în orgoliu şi..hm..) "I gave my ass to you!!!" ca şi cum cel mai de preţ lucru (care le-a rămas) este gaura curului. Why is that? Şi în această notă puturoasă am putea să schimbăm toate vorbele.

Gândeşte cu curu, nu cu mintea!
Dragostea trece prin cur!
Din cur pentru cur!
(poate nu chiar ad literam, dar merg toate atât de bine!)
Te are la cur. (ca în te are la inimă)
 Aprinde-ţi curu!
Deschide-ţi curu pentru mine!
şi multe altele

Şi poate invers ar fi ceva.. De exemplu "Inima măsii" (în loc de curu măsii), dar asta ar însemna să ne întoarcem la inimă,...ceea ce încă nu e posibil. Poate după a doua venire a lui Hristos pe care o să o născocească Biserica de undeva, să ne cureţe pe toţi de păcate, de mizerii, de atâta inimă mare.
Vă daţi seama cum se schimbă unele cântece în care inima este tema principală. Cum ar fi cântecul acela celebru cu "Inima mea bate, bate pentru tine". Vă las să faceţi substituţiile, dar întrebarea pe care o lansez este: Unde se află inima acum?

3 comentarii:

  1. probabil doarme; s-o fi odihnind si ea dupa o activitate artistica de cel putin un mileniu (nu?). precum toate starurile o fi imbatranit si mai lasa si alte elemente sa intre in scena, sa-i ia locul in metafore. e altruista, prin definitie, si nu monopolizeaza si-asa restransul univers stilistic. asta e noua generatie de termeni de comparatie etc.
    oricum, imi pare extrem de interesanta aceasta analIZA si abordare a mijloacelor stilistice postmoderniste.
    eu, initial, cand am parcurs citatul ma gandeam DIrect la "ti-am dat un inel mare cat....." :)
    o zi inimoasa in continuarea curului!

    RăspundețiȘtergere
  2. sau poate era în inimă la umbră verde, gen la nişte cursuri de masterat de didactică a disciplinelor filologice şi încerca să blesteme cenzurat şi axat pe inimi despre inimile lor (profesorilor) pliiiiine de compasiune şi inspiraţie pentru şi mai multe creaţii artistice de ultima generaţie şi viitoare recuzită pentru nişte puşti care probabil că vor ajunge analfabeţi, gen.

    în inima mea de idioţi comunişti perverşivacăproastăanalfabetăvacăproastă!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. asta e doar o variantă a locaţiei, dar ar putea să se fi contopit cu acest organ funcţional-esenţial pe care femeile l-au substituit şi pe care îl utilizează cu atâta plăcere.
    Ce-i frumos îi place şi lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere