luni, 5 martie 2012

fişi

cu iz de peşte stau pe malul mării şi fluier din acordeon cântece de dragoste şi omor
aştept din larguri
să acosteze catargul
de cheiul buzunarului meu
să mă înarmeze cu arme înrămate
în picturi renascentiste
că de aia nu-mi place mie
sau oricum
grog.

dezgustător
şi degustător
odorul mamii
stă pe nori de puf
şi degustă
o lăcustă
că doar vorba aia...

da, uneori scriu cu drag, alteori beau spume ca să iasă lapte...
şi eu urăsc când propoziţia te lasă în suspans, dar nu mai tare ca atunci când cineva îşi termină propoziţiile în notă negativă. mi se pare că te aud non-stop strigând de dincolo în propoziţii înrămate prost.

 mă repet şi repet
că nu e vremea mea, codri nu se mai bălăngăne, vântul nu mai sună, nu mai cântă nimeni, mă, du-te acasă!
 life's a bitch

Un comentariu: