sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Acut. Monocrom. Monoton.

Acut. Sărut. Icoane. Şi. Cer. Iertare. Pentru. Ce. Încă. Nu. Am. Săvârşit. Închid. Cu. Gheare. De. Bestie. Vorbe. Ce Nu. Le.-.am. Spus. Şi. Nu. Le. Voi. Vrea. A. Răsuna. Din. Gura. Mea...
Am. Ajuns. La. Vârsta. La. Care. Convieţuiesc. Cu. Oamenii. Pierd. Oameni. Pe Care. Îi. Reîntâlnesc. La. Botezuri. Nunţi. Înmormântări... Pe. Alţii. Îi. Pierd. Atât. De. Bine. Că. Nu Îi. Mai. Găsesc. Şi. Pe. Unii. Dintre. Ei. Chiar. Îi. Caut. Dar. Degeaba...Pentru. Că. Ei. Nu. Mai. Sunt. De. Găsit...

Îmi. Pare. Că. Răzbesc. A. Gândi. Şi. Totuşi. Nu.

Amorţeala. Mă. Amorţeşte. Tot. Mai. Rar. Gri. Neutru. Sincer. Nu.

Atât. De. Fragedă. Şi. Nici. În. Lacrimi. Nu. Izbucnesc.

Atât. De. Monoton.

Mor. Pe. Patul. De. Trăire.

Fără. Suflu.

Izbesc. Monocrom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu