vineri, 20 iunie 2014

Velar

În timp ce tu ești fericit, eu nu dorm. N-am liniște la gândul că nu te pot vedea, simți, mirosi, îngâna, certa etcetera. Nu te pot vedea nu pentru c-ai fi mort, ci pentru că nu-mi pot îngădui o asemenea slăbiciune. Iubirea nu e ceva ce poți șterge cu buretele;  e ca un sâmbure ce dă să încolțească; și deși pare firavă, are rădăcini puternic încrustate în inimă. Da, dragostea este înrădăcinată în inimă pentru că de câte ori mă gândesc la tine, simt în inimă o durere angoasantă, ca o bilă metalică ce-mi face întreg trupul să atârne mai degrabă decât să se unduiască...cum făcea altădată...
Mi-am pierdut darul vorbirii, raționării, am uitat să fiu când oricum nu eram pentru că încercam mereu să fiu un cineva... Sunt un simplu om, ce a iubit un alt om, iar la sfârșitul timpului, am uitat să respir și am murit.
Mă zbat ca o venă pe o tâmplă îngândurată. Strămut în mine sentimente și tot sper să iasă la suprafață izvoare de bunăstare ori de bunătate. Însă tot ce mi-a rămas este o mașină de scris. Și o melodie-două...și mă uit la ele și m-apucă spaima...Cât poate un om să adune în el!
Am în cerul gurii numai vocale...și toate-s velare...incendiare...

2 comentarii:

  1. Alexandru Voiculeasa26.07.2014, 21:03

    Frumos dar, trist. Creativitatea se manifesta diferit atunci cand suferim, cand suntem echilibrati si simtim ca ne inaltam sau atunci cand suntem inflacarati si agitati. In general, in trairile care ne fac nefericiti se ajunge usor la exprimari care socheaza, probabil in mod intentionat, iar mie imi place ca nu ai depasit aceasta granita care schilodeste mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere