sâmbătă, 21 decembrie 2013

Planul de rezervă

Miau!luat o nouă jucărie mmmiicăă, mmmiicăă mimiam!miauuu! fuge repejor prin casă când apar hsss!mmiiiaaauu!
Câteodată, când nu e nimeni acasă, mă urc pe perrrrrvazz miauu! și mă ling pe botic, îmi curăț blănița mi-am-mi-am! și codița și mă joc cu vîrful ei miarrrrrrr! ce bine essste..să te tolănești lângă caloriferrrr unde este cald șiii biiineee.
Și aparrrre frricoșenia miau!
Tip-til,
tip-til pe lângă perete,
se oprrresșste,
dă din năsuc,
ciuleșște urrrrechile
mi-aaauuu!
Și când mă vede,
înc r e menește.
Hssss!
Și așteaptă...

Iaaarrrr eeuuu miau! țop! lângă el! ce currrraj! Nu se clinteșșște miau!
”Vai! Ce prrrrietenel currrajos mi-am! făcut. De ce nu fugi de mine, miii-titel?”
”Mie nu mi-e frică de tine!”, chițăie el. Hsss! Rrrr...și-i dau târrrrcoale...șșși-l mirrrros nițel... miii-A-u! și îl lasss și pe el ssă mă miroasă, poate, poate-miii-au! îmi cade-n plasssă.
Se apropie maai tarrrre...se ridică pe lăbuțe...ffuge și dispare!
Haș! de data asta l-am pierrrdut. Dar lasssă, îl aștept pe covorașșș, să creadă că sunt leneșșăă miau!
Și când se așteaptă mai puțin...rîrîrîrîrî...haț! pot să-l pap! miam-miam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu